Czym jest Google AdWords i dlaczego potrzebuje wsparcia agencji SEO?
Czym jest Google AdWords? Najprościej rzecz ujmując jest to system reklamowy powstały ponad dwadzieścia lat temu, a który do dziś cieszy się ogromną popularnością i sięgają do niego wszystkie największe marki. Narzędzie to pozwala na efektywne zaplanowanie, wystartowanie oraz rozliczenie kampanii online.
Zalety Google AdWords na tle innych platform
- Otrzymujesz natychmiastowe efekty. Są skuteczne i morzna mierzyć ich wyniki (konwersję).
- Samodzielnie ustalasz wysokość budżetu kampanii w przeciągu dnia, tygodnia lub miesiąca.
- Ty decydujesz, kto będzie odbiorca reklamy za pomocą dopasowanych słów kluczowych. Według własnego uznania ustalasz również, ile maksymalnie możesz zapłacić za kliknięcie danych fraz.
- W dowolnym momencie możesz zamknąć kampanię.
Agencja SEO – poznaj korzyści ze współpracy!
Prowadząc stronę internetową bądź planując kampanię reklamową musisz wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia SEO i SEM, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Najważniejsze są więc w tym przypadku słowa kluczowe, ale nie można także zapomnieć o targetowaniu, remarketingu, wyborze metody rozliczeniowej, etc. Z pomocą w mierzeniu skuteczności wyborów pomoże Ci specjalistyczna agencja SEO.
5 zalet ze współpracy z agencją SEO
Po pierwsze: kompetencje
Największą korzyścią jest szeroki wachlarz narzędzi i specjalistów, z których pomocy korzysta agencja SEO. Od branży IT, aż po marketing i promocję. Otrzymujesz pełen pakiet holistycznych działań, które biorą pod uwagę każdy aspekt Twojej strony.
Po drugie: bezpieczeństwo
Samodzielna optymalizacja może nieświadomie sprowadzić na Ciebie kłopoty w postaci kar nałożonych przez wyszukiwarki. Agencja będzie Twoją ochroną przed nieetycznymi i niezgodnymi z regulaminem praktykami depozycjonowania. Dodatkowo zadba o certyfikaty bezpieczeństwa na stronie, aby chronić jej użytkowników.
Po trzecie: efektywność
Współpraca z agencją daje Ci pewność osiągnięcia celów. Dzięki spersonalizowanej optymalizacji i pozycjonowaniu będziesz cieszyć się popularnością w sieci przez naprawdę długi czas.
Po czwarte: czas
Optymalizacja to długotrwały proces, tak więc przekazanie go profesjonalistom pozwoli na zaoszczędzenie czasu. Nie będziesz musiał martwić się kolejnymi aktualizacjami algorytmów, które zmieniają strategię z dnia na dzień.
Po piąte: mniejsze koszty
W długoterminowej perspektywie działania SEO nie nadszarpną Twojego portfela tak jak płatne kampanie reklamowe PPC. Lepiej zainwestować w wyniki organiczne, które utrzymują się znacznie dłużej i których efekty nie kończą się razem z końcem finansowania.
Agencja SEO gwarancją sukcesu kampanii reklamowej
Czym jest Google AdWords? Platformą, która wymaga od nas interdyscyplinarnej wiedzy z informatyki, programowania, UX, UX, psychologii, marketingu i promocji. Nie możesz zostać człowiekiem orkiestrą, dlatego postaw na zgrany zespół w postaci agencji SEO. Postaw na efektywność i stabilny budżet.