Czym jest Google AdWords i dlaczego potrzebuje wsparcia agencji SEO?

Czym jest Google AdWords? Najprościej rzecz ujmując jest to system reklamowy powstały ponad dwadzieścia lat temu, a który do dziś cieszy się ogromną popularnością i sięgają do niego wszystkie największe marki. Narzędzie to pozwala na efektywne zaplanowanie, wystartowanie oraz  rozliczenie kampanii online. 

Zalety Google AdWords na tle innych platform

  1. Otrzymujesz natychmiastowe efekty. Są skuteczne i morzna mierzyć ich wyniki (konwersję). 
  2. Samodzielnie ustalasz wysokość budżetu kampanii w przeciągu dnia, tygodnia lub miesiąca.
  3. Ty decydujesz, kto będzie odbiorca reklamy za pomocą dopasowanych słów kluczowych. Według własnego uznania ustalasz również, ile maksymalnie możesz zapłacić za kliknięcie danych fraz. 
  4. W dowolnym momencie możesz zamknąć kampanię.

Agencja SEO – poznaj korzyści ze współpracy!

Prowadząc stronę internetową bądź planując kampanię reklamową musisz wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia SEO i SEM, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Najważniejsze są więc w tym przypadku słowa kluczowe, ale nie można także zapomnieć o targetowaniu, remarketingu, wyborze metody rozliczeniowej, etc. Z pomocą w mierzeniu skuteczności wyborów pomoże Ci specjalistyczna agencja SEO. 

5 zalet ze współpracy z agencją SEO

Po pierwsze: kompetencje

Największą korzyścią jest szeroki wachlarz narzędzi i specjalistów, z których pomocy korzysta agencja SEO. Od branży IT, aż po marketing i promocję. Otrzymujesz pełen pakiet holistycznych działań, które biorą pod uwagę każdy aspekt Twojej strony. 

Po drugie: bezpieczeństwo

Samodzielna optymalizacja może nieświadomie sprowadzić na Ciebie kłopoty w postaci kar nałożonych przez wyszukiwarki. Agencja będzie Twoją ochroną przed nieetycznymi i niezgodnymi z regulaminem praktykami depozycjonowania. Dodatkowo zadba o certyfikaty bezpieczeństwa na stronie, aby chronić jej użytkowników. 

Po trzecie: efektywność

Współpraca z agencją daje Ci pewność osiągnięcia celów. Dzięki spersonalizowanej optymalizacji i pozycjonowaniu będziesz cieszyć się popularnością w sieci przez naprawdę długi czas. 

Po czwarte: czas

Optymalizacja to długotrwały proces, tak więc przekazanie go profesjonalistom pozwoli na zaoszczędzenie czasu. Nie będziesz musiał martwić się kolejnymi aktualizacjami algorytmów, które zmieniają strategię z dnia na dzień. 

Po piąte: mniejsze koszty

W długoterminowej perspektywie działania SEO nie nadszarpną Twojego portfela tak jak płatne kampanie reklamowe PPC. Lepiej zainwestować w wyniki organiczne, które utrzymują się znacznie dłużej i których efekty nie kończą się razem z końcem finansowania.

Agencja SEO gwarancją sukcesu kampanii reklamowej

Czym jest Google AdWords? Platformą, która wymaga od nas interdyscyplinarnej wiedzy z informatyki, programowania, UX, UX, psychologii, marketingu i promocji. Nie możesz zostać człowiekiem orkiestrą, dlatego postaw na zgrany zespół w postaci agencji SEO. Postaw na efektywność i stabilny budżet.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.